Pater Bruno geeft stempel

24 juni 2015 - Dinant, België

Pater Bruno geeft stempel

Deze foto werd gemaakt op 24 juni 2015 in Dinant, België met een Nokia Lumia 625.

1. Antoinette en Nico:
    25 juni 2015
    Wat fijn dat het tot nog zo goed gaat. Wat wandelen jullie langs een
    prachtige omgeving. Jullie treffen goed weer. Wij vinden het fijn dat
    jullie hartelijke mensen ontmoeten. Wij genieten van de foto 's Vandaag 25 juni 2015 is het bij heerlijk weer eindelijk zomer Morgen wordt het nog warmer. Vrijdag 25 juni heb ik een vrije dag en ga ik naar het A.Z stadion want de vrouwen van bestaat 85 jaar Het begint om 10.30 met een welkomwoordje door de voorzitter Daarna een lezing van Judith Koelemeijer Dan een multicuturele lunch tevens tijd voor ontmoeting 14.30 een optreden van Leoni Jansen en haar band met de theatertour Barricade 15.30 Afsluiting met een feestelijke Borrel Om 16.30 ga ik terug naar huis . Want ga Nico en ik naar de verjaardag van Nico 's vader die wordt 86 jaar. De Volgende Dag 27 juni hebben wij een beurs in Den Ilp De gouwkamp een beeldentuin met een prachtige tuin Nico brengt mij er naar toe en zetten samen mooie planten neer voor de verkoop. Daarna gaat Nico terug naar huis. en hij komt mijn om 18.00 weer ophalen Zondag staan we met z'n tween Het is altijd een fijne beurs met hele hartelijke mensen Vandaar wij dat wij deze beurs willen aanhouden. Wij wensen jullie nog veel wandelplezier Veel liefs Nico en Antoinette