Welkom op mijn blog!

15 mei 2015 - Amersfoort, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Elga:
    20 mei 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ricus Diemeer:
    20 mei 2015
    Vandaag 20 Mei 2015 ben ik met mijn broer Bert meegelopen op zijn laatste voorbereidende trainingswandeling van Voorthuizen naar Amersfoort. Hij vertrekt namelijk volgende week op derde Pinksterdag -26 Mei 2015- 'stapvoets naar Santiago'-de-Compostella in Spanje, een tocht van maar liefst 2400 kilometer! Bert, ik wens je veel wandelplezier, sterkte en inspiratie toe. Je broer Ricus
  3. Bert:
    21 mei 2015
    Dank Ricus voor je wensen en welkom op m'n blog. Is het 2400 km ? Dan ben ik blij, het zijn er geen 24000.
  4. Ricus Diemeer:
    21 mei 2015
    Ja inderdaad, met het aantal kilometers dat jij inmiddels al in je benen hebt is 2400 km niet eens zoveel. Want als jij eenmaal de smaak te pakken hebt dan ben je niet meer bij te houden! We zullen het zien! Het zou zelfs best wel eens kunnen gebeuren dat je ook LOPEND weer terugkomt vanuit Santiago naar Nederland!
  5. Annemarie Kamp:
    25 mei 2015
    Hoi Bert,

Zo te lezen zijn ben je er helemaal klaar voor.
    Wij wensen je sterkte maar bovenal heel veel plezier en mooie ontmoetingen toe!
    Hartelijke groet,
    Robert & Annemarie
  6. Chris, David en Agaath:
    25 mei 2015
    Zo ongeveer gaat het er dus uit zien morgenochtend. Met dit verschil dat Yvonne jouw ' handreiking' dit keer niet kan weerstaan om je een klein stukje op weg te helpen om te kunnen wennen aan de toch aanzienlijke last op je schouders. Maar voormalige boekhouders hebben brede schouders. Zij hebben 'balans' als specialiteit en voeren het motto: het is beter tillen dan getild te worden! Daarom Bert: het gaat jou lukken....af te leggen grote stukken.... van een route die jou zal bekoren....en door loggen en bloggen zullen ook wij het horen. Je bent geen dief maar steelt wel ons hart: we wensen jou een voortvarende start! C&A
  7. Bert:
    26 mei 2015
    Hoi Robert en Annemarie, welkom op m'n blog
  8. Bert:
    26 mei 2015
    Hoi C&A, welkom op m'n blog.