Dag 17 / maandag 22 juni / Profondeville - Profondeville

22 juni 2015 - Profondeville, België

Vanmorgen tijdens het ontbijt bood Marie-Christine ons aan nog een dag te blijven.
Het blijft de hele dag regenen, zei ze, en ik zie jullie steeds somber naar buiten kijken. Blijf nog een dag en een nacht hier, ik neem deze dag voor mijn rekening omdat ik graag een bijdrage wil leveren aan jullie camino naar Santiago. We keken elkaar aan, haar hartelijke aanbod trof ons, we hoefden niet na te denken. Ja, we blijven.
En het is blijven regenen, met bakken.
Beetje lezen vandaag, verwonderen en dankbaar zijn, wandelingetje naar Profondeville voor boodschappen.
Weer of geen weer, er moeten ook kilometers gemaakt worden, morgen stroomopwaarts langs de Maas naar Dinant.
Wat zie ik: buiten schijnt de zon !

1. Jet:
    23 juni 2015
    Wat een mooie mensen zijn er toch. Verwonder me iedere keer weer over de hartelijkheid die je altijd en overal zo spontaan kunt ontmoeten.
  2. Inez:
    23 juni 2015
    Hallo luitjes, amusant, hoe jullie door ons voormalige Zuidnederland trekken in wonderlijke kontakten met vriendelijke medemensen. Zo lacht het leven je tegemoet. Ook de wereldwijde kommunikatie via dit apparaat verbaast me dagedlijks. Hoe ga je op dit moment. Heeft het gister doorgebroken zonnetje standgehouden? Good Luck samen.
    Robbert.